Lite svar på tal!

Toppen att ni läsare kommer med åsikter och kommentarer, det gör ju att jag ska tänka på vad jag skriver och hur jag ska formulera mig! Men ni får inte häller glömma att all kritik som skrivs i denna blogg är min personliga uppfattning, och symboliserar också bara vad jag tycker. Men nu ska jag göra det som rubriken lyder, ge svar på tal.

Nej, det kan jag säga direkt att jag inte är. Jag vet många som stör sig på Foki och tycker att hon är konstig. Hon borde skriva lite mer om sitt privatliv, och ha lite mindre om nyheter och design. Och framför allt vill jag att hon slutar med den här "pussenuttesnuttegull" stilen som hon har, tycker bara det är jobbigt.
Det tror jag säkert att det gör, det finns hur mycket tidningar som helst som handlar om udda saker i.a.f. och det är ju det Foki skriver om.
Förlåt var lite otydlig, jag menar ju att dricka cola till frukost. Det skriver ju Kissie nästan varje dag i sin blogg att hon gör, och sen kommer Dessie och skriver exakt samma sak.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men det spelar ju absolut ingen roll att både du och ditt tuffa gäng tycker så.



Fokis blogg är en av de snabbast växande bloggarna någonsin, så tydligen gillar folk det hon skriver om. Jag och flera tusen andra! Inse faktum.



Gillar du inte "pussenuttesnuttegull stilen" så sluta då att läsa hennes blogg? Den stilen är huvudstil i Japan och flera andra asiatiska länder, och det är även den stil som blogerskan Foki passar bäst i.



Herregud vilket fjortisbeteende att hacka ner på andras stil och försöka tvinga på dem sin egen skit.

2009-09-23 @ 17:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com
Frossle.com