Jasså, bara en bloggkaraktär?

Kissie påstår i den härvideon att tjejen vi ser på hennes blogg inte alls är samma som i verkligheten utan bara en bloggkaraktär. Jag kan inte hålla med riktigt om den saken, jag menar hur långt ät man beredd att gå bara för att förstärka sin bloggkaraktär? Asså, gör hon bröst operationer och förstorar sina läppar bara för att få en starkare bloggkaraktär? Nej, jag tror att flickan på bloggen lever. Hon säger att alla som tror att Kissie lever är korkade, men jag tror helt ärligt att ingen vill gå så långt för en bloggkaraktär, nej du gumman sluta ljug. Du är KISSIE både på bloggen och i verkligheten.

Om nu det du säger i sant, så måste du ju vara galen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com
Frossle.com