Andra dagen som skvallerblogg!

Det har gått bättre än vad jag trodde för att vara andra dagen, tack till alla som har läst den!
På bilden ser ni min besöksräknare idag. Men att lyckas som skvallerblogg blir svårt, har surfat lite idag och jag har sett att det kryllar av sånna här små bloggar.
Men om ni tycker min verkar bra kan ni stödja mig genom att göra ett länkbyte t.ex. . Jag länkar er från min blogg, och ni länkar mig från er blogg. Och jag vill självklart bli länkad från menyn. Ju större min blogg blir föresten, ju mer kommer jag uppdatera, och förbättra bloggen.
Men nu måste jag sprida mig på nätet och skaffa lite rykte här i bloggvärlden. Vill bara säga det också att jag kommer nog aldrig bli en blogg som uppdateras hela, hela tiden. Jag kommer uppdatera lite lagom så man hinner läsa allt.

Kommentarer
Postat av: Hoho

Om du ska ha en skvallerblogg, så är ett tips att skriva skvaller och inte personliga åsikter...det är roligare att läsa skvaller som har lite kött på benen :D

2009-09-24 @ 06:57:50
Postat av: Bextra

Tack så mycket för tipset, ska tänka på det!

2009-09-24 @ 17:38:06
URL: http://bextra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com
Frossle.com