Svar igen.

Nej men då måste jag upplysa dig om en sak lilla gumman, det här är min blogg och det är jag som kritiserar här, men visst om du inte tycker att det spelar någon roll vad jag tycker varför då bry sig? Ja, precis mitt tuffa gäng.
Jag tänker inte sluta läsa hennes blogg, jag vill ju kritisera.
Jag säger inte att det inte finns många som älskar Foki och hennes blogg, men det finns också folk som tycker hon är ganska irriterande, och du kan sluta påstå att det inte finns det. Jag säger bara vad jag tycker jag försöker inte tvinga Foki till något.
Gillar du inte att jag kritiserar Foki, så sluta läsa min blogg då?


Nu slutar jag med "Svar på tal", det är inte det min blogg handlar om utan den handlar om skvaller nyheter och kritik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com
Frossle.com